1.21.2009

I'm tired of waking up on the floor

Tohle měl být úplně maximálně depresivní článek, ve kterým bych ze sebe udělala nerozhodnýho kreténa a sraba, ale k tomu se možná dostanu ke konci. Momentálně jsem úplně mimo, jelikož mi po x letech vychází 1 z češtiny, nechápu jak jsem to dokázala, ale dobrý, ne?
Ale do pololetního vysvědčení se odmítám učit, mám po zkouškách, tak co by sakra chtěli. Mimochodem pololetní zkoušky taky stály za to. Maximálně mě dožralo, že na dějepis jsem se učila celej víkend a dostala jsem 3 (díky vám, Filipe IV., Fridrichové I. i II.), ale zbytek ušel, fyzika, ájina, němčina za 1, matika za 2 a výsledky ze zemáku se dozvim snad zítra. Dřív jsem se o zkouškách běžně dostávala domů nejpozději ve 12 a to jsem šla ještě k babičce, opravdu výjimečně později. Teď jsem byla ráda, že se mi povedlo dojet domů v jednu, na babičku jsem mohla zapomenout. Ale hurá, mám to za sebou, teď už se jenom pořádně vyspat...

Taky se na netu objevilo nové CD Franz Ferdinand. Těšila jsem se na to úplně strašně moc, ale když jsem ho začala poslouchat, nedá se říct, že by mě to extrémně chytlo. Jo, je to hezký, dobře se to poslouchá (až na Lucid Dreams - co s ní probůh udělali?? a Can´t Stop Feeling), ale už to nejsou ti staří známí Ferdinandi, je to na mě až moc elektro. I když takový Ulysses, What she came for a No you girls... :)
Kupodivu víc než Ferdinandi mě zaujal Ringo Starr. Jednou dávno jsem z nudy vlezla na jeho fórum na lidech a co nevidím, odkaz na stažení jeho novýho CD. Dala jsem ho do záložek, že to jako někdy ozkouším. Nedávno jsem promazávala zbytečný záložky a co nevidím - Ringo! Tak jsem to stáhla a ... je to skvělý! Úžasný! Musím sehnat i něco z dřívějška, protože Liverpool 8 je naprosto parádní. Sice se tam až moc často vyskytuje slovo "love", ale ty melodie, jeho zpěv... (kdyby jste někdo pátral na youtube, tak doporučuju písničky Liverpool 8, Think about you a If it´s love that you want. A upozorňuju, že ač Ringo zpívá skvěle, jeho výraz ala mega drsoň v klipu k Liverpool 8 je přinejmenším srandovní :D)



Zajímalo by mě, jestli se ještě někde ve světě najde člověk, který si něco vysní a když mu přijde nabídka "to" udělat, tak najednou neví a váhá. Už docela dlouho si tu žvatlám cosi o studiu v zahraničí, pokud možno v Anglii. Když kámoška dostala nabídku jet na rok do Německa, tak jsem jí všelijak podporovala a že já mít takovou nabídku, tak jedu, bla, bla, no kámoška bude od září v Osnabrücku. Ale tadá, němčinářka přišla s tím, že ještě tři lidi můžou jet na rok do Mettenu (taktéž Německo). Tak co na to říkáte holky, Gábino, Jano, BÁRO? No a co teď? Tak sakra když o tom mluvim, tak bych měla jet. Osamostatnit se, naučit se němčinu, získat sebevědomí (?), zkušenosti, zjistit, co dokážu a co zvládnu. Jo, kdyby to bylo tak jednoduchý. Moje hlavinka okamžitě začala vymýšlet, proč nejet. Vždyť bych na rok vypadla z toho všeho, za rok bych se vrátila a všichni by byli o rok jinde. Navíc nejsem magor, abych se vracela zpátky do svojí třídy, která bude tou dobou maturitní ročník, takže bych musela chodit o třídu níž, kde nikoho neznám (nejsem zrovna komunikativní typ - další důvod proč nejet). No babo raď. Rodiče mi moc nepomáhají se nějak rozhodnout, mamka mi opakuje to, co už dávno vím, táta mi na to nic kloudnýho neřekl. Jo, vlastně maminka mi řekla ať jedu, že bude ráda, páč bude připravovat o svačinu míň :D Mám ji ráda. Já sama nevím co chci (taky dobré, že?). Ráda bych to zkusila, ale v němčině si moc nevěřím a... Každopádně ať se rozhodnu jakkoliv, bude to špatně. Když nepojedu, budu si nadávat, jak jsem si mohla nechat ujít takovou příležitost, když pojedu, budu nešťastná, že všechny ztratím (i když Hanka slíbila, že za mnou minimálně jednou pojede :D).
Dneska jsem se ptala učitelky, cože všechno budu muset platit, kdybych náhodou jela. Její odpověď: ,, Jak kdybys náhodou jela? Já už tě tam napsala." COŽE? Pořád doufám, že to nemyslela vážně :D Ale zase se mi částečně ulevilo, že to někdo rozhodnu za mě. Už nad tímhle dumám týden.. a asi budu dumat dál.. chm chm chm piki piki Jak by řekl malej Eliáš... jsem zvědavá co vykoumám....

P.S. Pokud by se někdo chtěl pokochat jak vypadala nejlepší pololetní zkouška, jakou jsme kdy měli aneb návštěva Techmanie, tady jsou fotky.

Dokonce jsem tam i vyfocená! Schválně kdo mě najde :D

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

jen jeď!! škola života, ne? :D :D
a teda jako.... Lucid dreams je uplně výborná, jeden z nejlepších kousků na tom albu :D

Bára řekl(a)...

Tak fajn, Amna řekla, tak si jdu balit kufry :D
Není, úplně zkazili ten refrén :P