12.24.2008

Užít (si), přežít, (zneužít?)

- Jsem děsná socka, všichni si všude přejou šťastný a veselý, ale mě už to nebaví a stejně je na to pozdě, tak snad se vám ty Vánoce i bez mýho přání povedly (jakože určitě ano, pokud ne, sveďte to na mě :) )
- Poslední dobou mě vůbec nebaví sem psát, ale to už jste si asi všimli....
- Ale stále ještě žiju, docela spokojeně dá se říct....
- Prosinec byl kupodivu fajnový, dárky se podařilo nakoupit bez stresu a spěchu a snad jsou s nimi všichni spokojení. Teda to s tím stresem neplatí o knížce, kterou jsem sháněla pro tátu. Už nikdy, nikdy, nikdy nenakupuju v Navě. Dokonce i ve škole to šlo, bohužel, ti kteří nám písemky nedali ještě letos, si je schovávají na další rok, ale mně se tááák nechce učit. Takže háčkuju (sedmikrásky, vypadá to krásně - někdo mně musí pochválit, že? :) ) nebo si čtu. A v tom čtení budu zřejmě i pokračovat dále, měla jsem úplně úžasnýho Ježíška - knížkovýho, takovýho, jakýho jsem si vždycky přála. Takže kromě dvou pyžam a úžasnýho mobilního telefonu, jsem dostala šest knížek (jupíí a nadšené ovace prosím). Kdo by chtěl vědět tituly: Harry Potter a relivie smrti (jo až teď, smějte se mi :D), Bajky Barda Beedlyho, Pokaní (Ian McEwan), Milostné rošády (Roald Dahl), Pohřeb velké matky (G. G. Márquez) a Dracula (Bram Stoker). Miluju svoje rodiče :) A jedno z těch pyžam je modro-bílý, kostičkovaný.. škoda, že se v pyžamu jenom spí. Už aby byl nějaký školní výlet, abych se v něm mohla ukázat :D
A co vy? Jaký byl Štědrý večer? Prosinec?
Jo a dotaz pro ty, co už omrzelo pozorovat rok co rok zlatý prase: Co jíte na Štědrý den k obědu? U nás se vzhledem k tomu, že mamka je z Prahy a táta z Plzně, střídá štrůdl s čočkou, tak by mě zajímalo, jak je to jinde :)
Sakra já chci bruslit a koulovat se, ale copak to jde, když Amíci si všechen sníh nasockovali u sebe? No nic, jdu se psychicky připravit na návtěvy u babiček a dědů, dobrou.

Žádné komentáře: