11.18.2008

Everything is temporary these days

Vždycky sem se mála těm lidem s podzimní depresí, přišlo mi to vtipný, že celá zeměkoule padne na podzim do krutého smutku a únavy. Všude v časopisech vycházeli a vychízejí rady, jak se deprese zbavit a já se nad nima krásně bavila. A dneska přišel krutý trest. Sem bez nálady, nic mě nebaví a je mi SMUTNO!!!!! Něco se děje, tohle není normální, řekněte jim, ať mě to nechá! Nemáte tip na nějakou veselou hudbu, co by mě z toho vytáhla?
A taky mam poslední dobou chuť dělat věci, jako dělají malý děti: skákat před barákem panáka, brouzdat se s hlasitým smíchem spadaným listím, hrát na babu,... tak trochu se obávám o svoje duševní zdraví :D
K nadpisu: Dneska se mi úplně a s konečnou platností roztrhla moje super ještěrka! Ale musím se přiznat, trochu sem jí pomohla... už byla vážně odrbaná. Pokud by měl někdo zájem kouknout se, jak vypadá náramek po roce, 9 měsících a 7 dnech nošení, tak tady.
Konečně sem se taky pustila do toho fima. Asi budu muset koupit obyč modelínu a trénovat, zatím mi to s fimem moc nejde (ale trouba, díky bohu, zatím ještě peče, kuchyň stále stojí a já se neotrávila nebezpečnýma výparama vznikajícíma v troubě, když se fimo peče dýl jak 30 minut - to psali na obalu :D ). Ale povedly se mi ještěrkový náušnice (to je asi to jediný, co se povedlo :D). Ano jsou to ještěrky, NE krokodýli!
ještěrka2 :) ještěrka1
Taky sme byli se školou na exkurzi v Německu na farmě oragnizace pro záchranu ledňáčků. S Janinou sme si konečně ujasnili, jak dělá osel :D A s parádních rybářský holínko-kalhotách sme se brodili řekou :) Mám ráda školní akce....
Takže milý deníčku, já končím.....
Pokud by někoho napadlo, že se málo chlubím vlastníma výrobkama, tak napravuji.....
rukavice, rukavice, náušnice, náušnice, náušnice, náušnice :)

2 komentáře:

Amna řekl(a)...

ty rukavice jsi dělala fakt sama? :O to chci taky umět (a nevypíchnout si u toho oko)

Bára řekl(a)...

jojo, sama samotinká :) Doporučuju poprosit babičku (a spíš než na oči, si dávat bacha na háček. To je teda můj osobní problém, už jsem zlomila asi 3 :D :D )