10.25.2008

Až se mamka vrátí, tak mě zabije

takovej bordel kolem počítače umim udělat asi jenom já. Ale copak já za to můžu, že mam tvořivou náladu? Vzhledem k ní je to množství klubíček vlny v čtyřmetrovém okruhu kolem PCčka celkem pochopitelné, ne? A na jehly dávam bacha, všechny zapichuju do jehelníčku, špendlík od keprovky je pečlivě zapíchnutý v papírech..... no fajn, uznávam, je tu bordel, ale je to mamky vina, jo.. vlastně kvůli ní dělam tu želvu, že áno. Musim se pochlubit, celou sem jí udělala bez návodu, jenom podle obrázku, ale ty oči mi, mrchy, nejdou.... No uvidim, co se s tim dá dělat.
Teď ale prosím všechny, kteří si myslí, že na značková trika se nemá kreslit, že knížky by se neměly stahovat z internetu a že víčka od plechovek nejsou vhodná k tomu, aby člověku visely v uších, aby tuto stránku okamžitě zavřeli 8)
1) Na craftsteru sem našla úplně suprový triko s nápisem NEVERMORE ve tvaru havrana a jako správný fanda pana Poea sem ho okamžitě musela mít. Tak sem našla triko bez potisku a šlo se na to. (jak moc vážená je značka Zara ve světě módy? Já jen, jestli sem se počmáráním trika této značky nějak moc neprovinila :D). Tadááá, výsledek je tady. Mohlo to bejt lepší,ale taky horší. Jsem docela i spokojená :)

triko nevermore
má to blbě shrnutej rukáv, já vim, ale mě se to nechtělo narovnávat *ať žije lenost*
Kdo má zájem vidět detail, tak zde.
2) Brácha ze mě udělal milovníka Plíhalových básniček, takže sem nelenila a stáhla si jeho knížku Jako cool v plotě z internetu *rudne až na zadku* Jenomže co s tim? Mít to pořád v počítači je nic moc, vytisknutý je to ošklivý... takže sem opět prolezla craftster (sem s tim už otravná, co? :D) a našla jednoduchý návod, jak si z pár papírů vyrobit vlastní knížku/sešit.
Plíhal - přední strana
teď do toho pracně opisuju básničky a mamka se mi směje :/ Sem zvědavá, jak dlouho budou ty papíry držet pohromadě :D
zadní strana, můj krásnopis
3) Nutně sem potřebovala nějaký "nebarevný" náušnice. Experimenty s dátkem se mi nevedly, když sem si chtěla do uší pověsit padesátníky, tak mi doma řekli, že díry se do nich nejspíš dělat nesmí, i když už nejsou v oběhu (mimochodem fakt se to nesmí?), ale když sem viděla mojeho milého spolužáka - přítulného smrťáka, jak pije Coca colu z plechovky, nápad byl na světě.
coca cola náušnice
mamka je nesnáší, spolužákům se líbí a já je hrdě nosím :D
No nic, tak sem se pochlubila, jdu se dál pokoušet uháčkovat ty želví oči, poslouchat Ferdinandy, ochraptěle zpívat (miluju rýmu a kašel) a máchat do rytmu culíkama....
a možná se předtim ještě najim...
máme tu nějakou bebe střechu...
mňam...
P.S. Taky sem konečně přečetla všechny ty záznamy ze stopu Tomáše Poláčka do Pekingu. Po dlouhém rozhodování a porovnávání fotek, sem se definitivně rozhodla, že se fakt Révaiovi nepodobá, i když to tak vypadalo na fotkách z jeho reportáže, kdy zkoušel přestřílet Kateřinu Emmons. Jaké zklamání :D A taky sem už dřív chtěla napsat, že ta nová podoba magazínu MF Dnes je pěkně přeplácaná a ošklivá, ale jelikož už to takhle vypadá měsíc, tak je na kritiku lehce pozdě. No nic, já jim ho zdrbnu příště.... až si zase pracně zvyknu na novej vzhled a oni mi ho změní....
P.S. 2 Už sem sem dávala fotku mojeho a bráchova nově vymalovanýho pokoje? A všech mejch plakátů, který mi KONEČNĚ visí na postelí? Myslim, že ne, takže tady je :)
pokoj
Pro neznalce, je tam: Beatles ponorka, moje alkoholická fotka z dětství, další Beatles, česká vlajka, který se mnou putovala na Sněžku a ze Sněžky, ze stropu visí včelka Mája a na ní indiánský lapač snů (:D) a na boční stěně můžete zahlédnout Dominika Haška (naši mi ho chtěli po vymalování sundat, ale po mém "Buď tam budu mít Haška nebo mi koupíte Kaberleho" mi tam řadši nechali toho Haška :D)
P.S. 3 Zdá se mi to nebo je tenhle článek napsanej úplně divným stylem? Nějak mi to nesedí, ale nechce se mi to přepisovat... jdu na to jídlo

9 komentářů:

oveczka řekl(a)...

ty nausnice jsou skvele :D

Anonymní řekl(a)...

to je masér ten havran :D

moncika řekl(a)...

bebe střecha <3 a pěkné výtvory - všechny :P

Bára řekl(a)...

děkuji, děkuji, děkuji :)

klára řekl(a)...

ten havran je úžasný! a zbytek výrobků taky X)

Amna řekl(a)...

fakt obdivuju tvojí tvořivost :)

Bára řekl(a)...

děkuju vám oboum :)
amna: když já nevim, co s rukama :D a stějně to většinou nejsou moje nápady a kopíruju věci z netu ;)

Anonymní řekl(a)...

Pajuš: žjowa! uplně nejvíc parádní ;) ty nááušnice <3 nechceš mi taky takové udělat? prosííííííím. :-P Já vim, že se říká, máš originál, jediný na světě...ale když já bydlím táák daleko. To je skoro jako na jiným světě :D. Ten pocit můžeš mít pořád :) :) :) sou vážně M.E.G.A!!! <3
a to tričko taky ;) akorát ZARA? Tos radši měla koupit nějaké...třeba fishbone (to sem si koupila já, taky žluté. Bude tam stylizovaný nápis arctic monkeys a naše učitelka mě v tom strašně podporuje :). Vystaví to tričko na výstavě street artu :) už se těšííím :))
jinak článek napsaný faině ;) aji čtivě :) neboj :)
tak zas někdy .) ahoj

Bára řekl(a)...

Já to triko dostala od tety a bylo to jediný triko bez potisku, co bylo doma :D A to tvoje triko musim vidět! Povinně se potom pochlubíš! Nebo bych mohla přijet na výstavu :D