6.24.2008

že by článek?

mám toho hodně, půlku všeho sem zapomněla, ale stejně pojedu v hvězdičkách
* bylo zkouškový. Jelikož sem děěěsná šprtka ( :D), tak sem měla odpuštěnou zkoušku z matiky a ájiny. Jakožto výtvarkář sem nemusela dělat hudebku, tak mi zbývaly jenom 4 zkoušky - dějepis, bižule, němina, zeměpis. Bižule za 2 (zasloužila bych si trojku, ale učitelka byla ráno ještě čerstvá a hodná, tak se rozhodla, že mi nebude kazit vysvígo a dá mi za dva, aby mi i výsledná známka vyšla za dva) a jinak za jedna (nechápu, zvlášť ten dějepis, kdy vyvrcholila moje skleróza. Zapomněla sem si učebnici a pracovní listy ve škole, takže sem si pro ne musela jet zpátky do Plzně a bacha! dala sem svůj nový osobní rekord - z nádraží do školy a zpět za necelých 15 minut :D Nakonec sem ale stejně houby věděla, pan profesor byl ale nějak moc hodnej a celou zkoušku mi říkal, že to všechno přece vim ( :D) a že se mam zamyslet ( :D :D))
* v sobotu se jelo na školní výlet na vodu. Opět Berounka. Ale musim říct, že to bylo milionkrát lepší než loni. Nikdo nás nikam nehnal, jelo se v pohodě a každý podle svým fyzických sil a schopností. Dozor (jedna učitelka, tatínek spolužačky a brácha angličtinářky - mimochodem, děsnej sympaťák a podobnej Ivanu Trojanovi) trávil většinu volnýho času v hospodě sledováním fotbalu a kecáním, takže dostatek volna byl i mimo plavbu. Kupodivu sem si nic neudělala, jenom sem poštípaná od hlavy až k patě, mam spálený kolena a zničený kecky. Příště prý jedeme na Vltavu, tak sem na to zvědavá :)
*dneska sem myslela, že mi upadnou nožičky. Já inteligent si nechala u kámošky legitku na mhd, busy a vlaky, takže sem šla z autobusáku pěšky do školy, pak se spolužačkou k její babičce a zpět, pak na sraz s Amnou, kterou sem protáhla všema možnejma hnusnejma ulicema kolem náměstí. Když sem Amnu nechala před fakultou, kde dělala přijímačky, tak sem si šla sednout do parku. Tam mě to nebavilo, tak sem se šla zeptat na jazykovku na kurzy znakovky, jak a kdy ty kurzy začnou, a pak na druhou jazykovku, že tam tu hodinu počkam, než mi začne ájina. Ale to už mi volala Amna, že je hotová, takže sem se jí snažila navíst k jazykovce, ale díky mým hrůzným navigačním schopnostem sem zavinila, že se milá Amna ztratila. Ale jako holka šikovná se zase sama našla a dokonce pak našla i mě. Sedly sme si do parku, pokecaly, cvakly sme společnou fotku, o který nemam tušení jak vypadá, Amna mě na třetí vyprovodila k jazykovce a rozešly sme se na dobro. V jazykovce sem dostala vízo, zapsala se do dalšího kurzu a letěla na sraz s mamkou, se kterou sme koupily nové pěřiny a polštáře a odtáhly je na vlak. Ale aspoň sem se prošla.
* zítra je sportovní den, hraju přehazku, to bude síla :D ve čtvrtek cigistock, doufam, že někoho překecam, aby tam se mnou zůstal.. aspoň na Adolpho&band a pak.. pak slavností zakončení školního roku v kostele a budou prázdniny. Změnila sem plány, místo korálků si koupim fimo a zničim troubu, takže o zábavu nebude nouze.

3 komentáře:

Amna řekl(a)...

zas tak strašně jsem se neztratila :D to byla náhodou hezká procházka :d

Bára řekl(a)...

ale ztratila ses a už to je pro mě ostuda :D

klára řekl(a)...

XDDDD
gratuluju k takovým dobrým známkám :P