5.05.2008

Rock is dead. Long live hook and yarn!

Včera sem měla úžasnou náladu, napsaní. A když mam úžasnou náladu na psaní, tak většinou nenapíšu ani řádku. Takže trochu zkráceně (jako vždy):
- Posloucham Green Day.. už zase :D nějak se to všechno opakuje...
- Po přečtení Rickova a Vrtova blogu sem dostala chuť jet na kolo. Po té, co sme v neděli odvezli taťkovi oběd, já si vyjela čtyři kopce, málem sem si rozbila pusu na šutrech [kterej debil zasypává kamínkama silnici, ještě ke všemu když se po ní předtim tak dobře jelo (jednosměrně teda - byla z kopce :D ), a polní cesty, po kterej se jelo už předtim blbě a teď ještě hůř :P] a vyklepala sem si ruce, rozhodla sem se přenechat cyklistiku těm dvěma nadšeným a již zmiňovaným klukům, který dají 50 kiláků za dopoledne/odpoledne/jinou, ještě menší časovou jednotku. Užijte si to, pánové :D
- Byli sme s našima na výletě. Nadopovala sem se kynedrilem, páč se jelo autem něco přes hodinu, takže sem byla ráda, že sem udržela pozornost a dokázala jakš takš sledovat výklad při prohlídce Hluboký a následně pozorovat zvířátka v blízký ZOO.
- Nevíte proč je vlna tak drahá? Nějak mě popadlo háčkování, ale kdo to má pořád kupovat :D?
Takže pro zatim mám "jenom" obal na mp3ku a želvičku. Ale jednou, jednou to dotáhnu na obřího medvěda, kterýho sem vždycky chtěla a kterýho mi naši nikdy nechtěli koupit :/

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

já to pořád říkám aby sis koupila ovců, je to bezedný zdroj vlny!

Bára řekl(a)...

a já pořád čekám, až mi tu ovcu pošleš a budu to mít když už, tak se slevou, když ne zadara ;)

moncika řekl(a)...

ooo ta želva je dokonalá

Bára řekl(a)...

děkuju :)