5.14.2008

Je hnusné býti na dně *SAD*

Drobet sem si upravila nadpis z blogu paní Almqvist-Dangerousový. Zatím co ona je ze Švédů na dně a úplně šťastná, já sem momentálně ze Švédů na dně a nešťastná. Mrchy, mrchy, mrchy (to je dobrý, mě to přejde, ale kdo mi poradí, že si hokej nemam tak brát, tak toho.. hm.. kousnu).
Asi mi neni souzeno psát příspěvky na blog ve šťastném stavu duše. Nebo aspoň v normálním.
Mamky mi koupila úplně úžasný nový boty- balerínky. Fakt pěkný, nikde mě v obchodě nedřely, když sem je zkoušela doma, tak mě nedřely a v pondělí sem se domů vrátila se sedřenejma patama, puchejřema na malíčkách a dneska sem k tomu přidala odřeninu pod kotníkem a puchejř na patě. Mam divný nohy, jinak to neni možný....
Ředitel buď se buď pěkně hnusně seknul a nebo mu šíblo. Každopádně kdesi na nástěnce visí, že se nám posunuje zkouškový i na pondělí jánevimkolikátýho, kdy máme jet na školní výlet (na vodu, budu zas tři dny o hladu, v mokrým, no paráda :D). Jestli to tak bude, tak to bude prča. Zálohu si propadnout nenecháme, takže si ty zkoušky budeme muset udělat středa, čtvrtek, pátek. Už vidim, jak budeme mít 4 zkoušky za den... no ještě to bude zajímavý, ředitel je kdesi mimo školu, vrací se zejtra, tak snad to byl jenom překlep.
A to je tak vše, co jsem vám potřebovala oznámit (předpokládám, že podrobnosti o zkažených písemkách z bižule a dějepisu vědět nepotřebujete a to, že neumim počítat goniometrický rovnice, vás nezajímá :D). Takže se jdu někam vyvztekat, dobrou....
p.s. to-neni-fér. Měli sme vyhrát... už sem zticha...

Žádné komentáře: