4.25.2008

Všichni jsou blázni. Jenom já jsem tříkolka.

Mám za sebou jeden z takovejch těch tejdnů, kdy se mi prostě nechce učit, i když vim, že bych sakra měla, a kdy je mi úplně šumák, že napíšu písemku blbě. Asi to odstartovala ta písemka z matiky, kterou sem komplet projela, protože sem nebyla tejden ve škole a totálně nechápu látku, co za týden probrali. Ale učitelka mi tu známku kdyžtak škrtne, aspoň to slíbila. Následovala písemka z aj, zsv a dnešní čtvrtletka z ájiny, nad kterou angličtinářka chytla záchvat smíchu (vážně se těšim, až mi to opraví, doufam, že nad mojí písemkou stráví veselý večer :D).
Ale dneska, dneska byl asi nejlepší den z tohohle tejdne. Asi sem našla obchod svýho srdce. Galanterie. Sice malá, že se bojim, že to tam jednou smetu na jednu hromadu, ale hezká. Těch bavlnek, těch korálků, vlny,... budu tam muset chodit jenom s menším obnosem peněz v kapse :D Horší je, že na náramkovým fóru se objevil odkaz na fórum o různých ručních činnostech a já se od toho nemůžu odtrhnout... tak teď trénuju háčkování, protože sem se rozhodla udělat něco jako jsou tyhle obaly na iPod. IPod sice nemam, ale mp3ka se tam taky narve. Až si propíchnu ruku háčkem (při mojí šikovnosti to bude brzo), dám vědět.
Taky sme s mamkou nakupovaly. Původně sme pro mě chtěly sehnat nějaký džíny, ale nakonec mam jedný plátěný kalhoty (krásný, krásný), sukni (ta nejkratší, jakou sem v životě nosila, nesnášim krátký sukně, kdyby nebyla tak hezká, tak jí snad nenosim :D ) a asi 6 triček - dvě mamky a 4 moje. Blbé je, že nemám ty džíny, starý mi jsou nějak krátký a malý v pase (ačkoliv sem si nevšimla, že bych vyrostla - aspoň teda ne do výšky), takže nevim, co budu nosit.. asi tu sukni, krátkou, hezkou :D

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

vlna z pravých Vlnků?

Anonymní řekl(a)...

Pajuš: fotku, fotku, fotku!! jakože té sukně ;)

Bára řekl(a)...

rickx: jedině z těch
Pajuš: Nebudu děsit celou republiku, stačí, že s tou sukní budu rozveselovat lidi po Plzni :D

Bára řekl(a)...

tady je vidět, jak nepřemejšlim přes den a v noci už vůbec ne :P Děsit lidi bude muj zjev v tý sukni, ale sukni samotnou sem klidně hodim:
http://i166.photobucket.com/albums/u97/Bartimae/rubbish/P4010286.jpg

klára řekl(a)...

ta želva je krásná, vypadá skoro jak ta naša živá

Bára řekl(a)...

a jak vypadá ta vaše živá? :)