8.31.2008

Super Trouper lights are gonna find me

Vážně jsem chtěla napsat obsáhlý článek o dovolený v Krkonoších plný zážitků a emocí ( :D ), ale jednou sjem začla, přišla mamka a od počítače mě vyhodila, mě přešla chuť psát a už se nevrátila. Ale teď chci napsat poslední článek letošních prázdnin a jindy už není kdy...
Dovolená byla fajn, hotel luxusní (dokonce sem večer mohla sledovat olympiádu... ale i to nebylo úplně bez problémů, protože bratr o jakémkoli sportu nechtěl ani slyšet, tak jsem se musela pravidelně stěhovat k rodičům do pokoje), ale byl plnej Němců (byli jsme tam asi jenom tři český rodiny) a co může bejt lepšího než když ná vás pravidelně obsluha mluví německy? Ale jinak byli servírky a číšnící děsně fajn :) Jídlo mňamózní, celej tejden jsem pojídala hranolky a ryby :D Jediná věc, která mě ohledně jídla zklamala, byla, že jsem si nemohla na Sněžce vychutnat vrcholovou česnečku (přerušení tradice.... gr...) a na Labský boudě měli jenom gulášovku a to ještě ke všemu takovou ředěnou :P Popisovat detailně výlety asi nemá moc cenu, koho by to taky zajímalo, že? :D Takže ve zkratce: Byli sme na Sněžce (i sme vláli s vlaječkou :D), na prameni Labe, na chatě Výrovce, na Labský boudě, Sněžných jámách, Špindlerových chatách a kdo ví kde ještě. O odpočinkovým dnujsme lezli po lanech v lanovým centru ve Špindlu (asi nejlepší lanový centrum, co sem byla) a v pátek jsme nikam nemohli, protože lilo a lilo.... jo a cvakla jsem hezkýho motýlka Teda na moje foťácký schopnosti hezkýho :D
Minulou středu jsem jela navštívit Hanku do Starýho Plzence, vylezly jsme na Radyni, zapiknikovaly sme si, byla mi představena její komplet rodina (ale teď už si je stejně zase pletu :D ) a tak nějak sme se měli fajn.
Půl tohohle tejdne u nás byla sestřenka. Letos maturovala, teď jde na vejšku a má teď spousty volnýho času (šťastnej to člověk). Tak jsem jí vzala do Plzně na horkou čokoládu (tam u náměstí dělají snad nejlepší čokoládu na světě) a rovnou jsme navštívily výstavu Andyho Warhola (krásný, krásný, jenom by toho mohlo bejt víc).
Půl týdne už vím nový rozvrh (proč mi přijde, že to je každoročně horší a horší??), ale pořád mi nedošlo, že už tam fakt budu muset. Pořádně mi to docvaklo až dneska v jednu ráno, když jsem se loučila na icq se spolužákem slovy "tak zejtra v sedm před kostelem". Až tehdá jsem si uvědomila, že už je to vlastně zejtra, zejtra zase začne ten kolotoč písemek, zkoušení a nudných hodin. Spolužákova reakce byla ale bezkonkurenční "tyjo, to je jako kdybysme se brali" :D Dneska odpoledne jsem se koukla na spolužáky a viděla samomluvu jednoho mýho spolužáka a dolehlo to na mě úplně... fakt tam nechci :P
A málem bych zapomněla! Viděla jsem Mamma Mia :D No hovadina největší :D Občas bylo hodně vidět, že je to psaný na písničky (hlavní hrdinka utrhne okenici aby mohla zpívat Money, money, money :D ), ale ty písničky byly fajn, tak sem si nechávala vymejvat mozek :D Ale co mě dostalo úplně nejvíc: Julie Walters tam vypadala téměř na chlup stejně jako moje učitelka němčiny! Takže dneska jsem půl odpoledne seděla na posteli, poslouchala soundtrack a před očima mi němčinářka střídavě tancovala v lesklém oblečku s třásněmi a nebo honila Stellana Skarsgårda po střeše. Zejtra bude po mně až jí uvidim :D Paňčelka Dynamitka :D :D
P.S. V tom kostele je zahájení školního roku, já si ho fakt nebudu brát :P
P.S:2 : Pierce Brosnan hezky zpívá :)

Žádné komentáře: