7.23.2008

Shoot me from my good side

Už sem dlouho nic nepsala ... takže...
Díky Káje sem zjistila, že už je pomalu půlka prázdnin v ... no prostě v háji. Sice sem nesplnila plány z loňských prázdnin, že letos budu víc pryč než doma, ale sem vcelku spokojená. Minulý týden sem byla od středy v Praze u babičky a dědy. Společně s Heduškou sme prošly okolí Karláku a Václaváku. Chudák Heduška musí být totální cvok, že vydržela už druhý sraz se mnou :D Ve čtvrtek sem pro změnu vyrazila do města s Adélou - sestřenkou. Vytáhla sem jí do přestěhované Rooyy - nejúžasnějšího obchodu s korálkama a takovýhlema věcma. M-i-l-u-j-u to tam! Strávily sme v tom pidi obchodu něco přes půl hodiny a já odcházela s tim, že sem si splnila sen, o kterým sem tu už psala. Konečně mám doma pořádný drátek, nový korálky, náušnicový zapínání, který mi došlo v prvních dnech prázdnin a FIMO! Na fimo sem extra zvědavá, kdo nezná: je to něco jako modelína, ale když dílo upatláte, strčíte to do trouby a tadáááá - dílo drží pohromadě navěky věků, teda do tý doby než s tim začnete surově zacházet. Plánuju si udělat správné ještěrčí náušnice.. ale asi bych si měla koupit modelínu a naučit se modelovat ještěrky dřív, než si zničim všechno fimo :D S drátkem už sem sice měla tu čest pracovat, ale nebylo to ono, bylo ho málo a byl zohejbanej až hanba, takže s nim vlastně taky začínám. Včera sem si udělala celodrátkový náušnice a ačkoliv sou nehorázně křivý, děsně se mi líbí (není nad to, chválit si vlastní dílo :D ). Akorát mě teda od toho drátku bolí palce. Ale to nevadí, jelikož já mám celkově divný tělo. Před 14 dněma sem si úplně úžasně sedřela paty - v teniskách, kdo neviděl, nepochopí. Každopádně teď chodim jenom v pantoflích nebo pohorkách. Což mě neštvalo až do doby, kdy mi mamka v Praze koupila úplně úžasný, skvělý, perfektní, bezkonkurenční kecky. Teda původně sme sháněly sandále, ale jelikož sandále už dva roky nenosim a ty kecky sou fak eňo ňuňo, tak tenisky vyhrály :D Problém je, že je nemůžu nosit, protože to moje paty nesnesou. Teda ony by si zvykly, ale asi bych je zase odřela a na dovču je potřebuju v celku :D A když už sem u toho chlubení, co mám novýho... ještě mam dvě sukně, krásný, hezký, ale sakra krátký. Může mi někdo vysvětlit, proč sou hezký sukně vždycky krátký? grrr.....
Když tak nad tím přemejšlim, tak já se vlastně vůbec nenudím....
Jen tak mimochodem - pomalovala sem si pyžamo . Je to moc úchylné, když ukazuju lidem, v čem spím? :D
Ale už se vážně přestávám chlubit. Ták :D
Krásný prázdniny přeju ;)
P.S. Mám novou ještěrku do sbírky. Díky, Kájo ;)

8 komentářů:

moncika řekl(a)...

jsi talent, všechno je to moc pěkné :)

Bára řekl(a)...

děkuju :)

Amna řekl(a)...

já souhlasím s mončikou, obzvláště ty první náušnice mě upe dostávaj :O fakt boží

Bára řekl(a)...

:D oo, děkuji, děkuji

klára řekl(a)...

to já spíš děkuju za ty naušnice :P jsou báječně, nosím je každý den. měla bych je zdokumentovat

Bára řekl(a)...

ale prosimtě, vůbec nemáš zač :)

Anonymní řekl(a)...

Pajuš:
OOOOOOOOO!!!!!!!! :-O s tím pyžamem si děláš srandu, žee? :-O týýjo, zírám jak...nevimco :-O :-O
je to D.O.K.O.N.A.L.É!! závidim, závidiiiim ;)
krása...měj se furt fain;)

Bára řekl(a)...

díky, díky :) :D