4.11.2008

namažu si třeba chlebem sádlo, přes kalhoty oblíknu si prádlo, nasypu si čistý ptačí žrádlo, jenom abych se zabavil, lodí budu popohánět pádlo...

Seznamte se: Adolpho & band
Mám mizernou náladu, sem naštvaná sama na sebe (trojka z bižule, kterou sem si zavinila vlastní blbostí, a spousta dalších věcí) a blbě se mi spí. Snažim se nebýt hypochondr a přinutit se těšit do Anglie (odjíždim v podělí ráno - v sedm od gymplu, nechcete mi někdo přijít zamávat? asi ne, co? :D ) Neni to se mnou tak zlé jak to vypadá, ale moc dobré to taky neni... chtělo by to, aby se něco dělo. Něco, čeho bych se mohla účastnit. Proč musí Cribs přijet na Pohodu??? Proč ne na RfP? Nejsem si jistá, že bych tam přijela, ale šance by byly větší... grrr
Do školy se nám nahrnuli praktikanti z pajdy. Zeměpisářka byla v pohodě, docela fajn holka. Ale ten na ZSV, ten byl... já nechci moc rejpat, ale tak košile divné barvy zastrkaná do kalhot, ta byla!
Zase mě rozčílily noviny. Nebo teda to co v nich píšou.... kam ten svět spěje. Omezení potratů, katarskej princ je na svobodě, atd.
Taky bych si měla psát, co sem chci napsat, páč sem toho měla vymyšleno celkem dost a teď už zase nevim. Nebo bych možná mohla psát články v jinej čas než v půl jedenáctý :D
Jo a tady prosím výtvor vrcholu mé Hives mánie:
The Hives
Na koncertě to bylo všechno drahý, takže proč si to nevyrobit sám (ač to pak vypadá jinak, než bylo původně požadováno).
pochybuju, že budete z těch blábolů tady nějak moudrý, ale to neřešte. Poslechněte si toho Adolpha a jeho bandu, jsou dobrý, kluci a holky plzeňský :)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Pohoda má díky bohu lepší organizátory, no :D šak RfP je podle mě nuda každým rokem, enom pár kapel a pak spousta českých nudných kapel... na Pohodě neni jenom hudba takže to je fajn

Bára řekl(a)...

Problém je, že Pohoda je daleko :D To jí nemůžou ty úžasný organizátoři šoupnout blíž ke mě? Ne...