3.24.2008

-40-

Tady se všichni asi zbláznili... pořád někdo zvoní a dobejvá se sem. Moje milá maminka mě vzbudila už v devět, že musim vstát (a to byl tohle jedinej den, kdy se mi dobře spalo a brácha mě nebudil tim, že v pokoji něco hledal, vrtěl se moc v posteli nebo vrzal zubama - mimochodem to jeho vrzání je příšerný, divim se, že mu ty zuby ještě drží v puse), tak sem naprotest zůstala v postelia nechala bratra, ať si hledá velikonoční čokoládu sám, čímžpádem sem přišla o tu největší velikonoční srandu. Ale můj největší velikonoční dárek mi už stejně nikdo nesebere, znáte někdo knížku Strašidla od Chucka Palahniuka?
Jako naschvál jsem až včera přišla na něco, čím sem se mohla bavit celý prázdniny:
náušnice 2

náušnice

Aby ste nebyli ošizení o velikonoční atmosféru:
kraslice
Kraslice

A takhle to vypadá ve Zbůchu o velikonoční neděli ráno (teď se to o moc neliší):
Zbůch
Dávají Lotranda a Zubejdu, sledujete? :)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

hehe, vajíčka zdobíme stejně X)
a ty naušnice jsou krásné

Bára řekl(a)...

díky, díky :)

moncika řekl(a)...

pěkné vajíčka a pěkné náušnice :) a prosímtě jaká je ta knížka? já o tom nedávno četla, ale nevím jestli si to koupit :D

Bára řekl(a)...

kuju :)
Knížka je taková... dobře se to čte, to jo, ale místama je to celkem slušně nechutný, rozhodně nedoporučuju jíst po jídle a před jídlem :D Ale jestli váháš, tak doporučuju koupit :)